Sommarferie og alt det andre

No går det mot sommar, har akkorat hadd min siste dag på Bardufoss VGS, å det va utruli godt! 🙂
Det bynte med at vi hadde felles frokost lamme HS og BU, åsså hadde vi sånn..fellesaktiviteta. Det va litt kjedeli, men det va godt å få vært ute i sola. JA, det e sol i nord idag. Å det e kjæmpegodt! Vess det fortsette sånn her, så blir eg bære glad førrat eg ikkje fer tell sydn, førr å sei det sånn!
Eg e bidd brun og blid idag, enda ett pluss med denna dagen.

I helga skal eg jobbe. Så skal eg har kjøretima på mandagen, åsså skal eg tell Storslett på kjærestebesøk.
Dennan sommarn blir politisk fint, førr å sei det sånn:p Skal sette meg ned å skrive ett lesarinnlegg om lovfesta rett tell lærlingeplass idag, det e liksom sesongen førr det no.
Ellers, så ser eg førr meg fine daga, fint vèr, fine jobbdaga og fin kjærest. Fine venna, fine badedaga og fin familie. FIN VALGKAMP

Gratulere tell Frøydis som fikk 6 på eksamen!!!!
God sommar 😀

katrine gregussen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg