Frihelg og søringbesøk!

Helga har vært kjempedeilig! I går var vi i Tromsø på besøk hos søstra mi og familien hennes, og det var skikkelig koselig. Det er alt for skjelden at vi besøker de, så det var ekstra godt nå. Influensaen har sluppet litt taket og jeg er i bedre form. Jeg merker selvfølgelig på meg at jeg blir eldre med dagene og at bursdagen min nærmer seg… Skulle ønske jeg var 18 igjen!

Ellers så har vi besøk av to flotte søringer og en hund. I går var vi i bursdag hos svigerbroren min + sjekka utelivet og i dag har vi vært i Harstad på hundeutstilling. Jeg har aldri før vært på hundeutstilling, så det var selvfølgelig ekstra gøy.
Å stille ut dyrene sine er en spesiell hobby som jeg enda ikke helt har forstått. Jeg respekterer selvfølgelig at folk gjør det, men jeg har bare ikke samme behovet selv. Det er iallefall mye jobb og masse artig og se, vi har hatt en kjempedag. Spesielt gøy å observere så morsomt Kay hadde det. Håper alle dere der ute har hatt ei fin helg 🙂

#Helg #Update #Hundeutstilling

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg