Kjærestehelg!

Denne helga er allerede fantastisk enda den såvidt har starta. I dag sov vi så lenge vi klarte, og det er så deilig! I kveld skal vi i bursdag til ei god venninne og sikkert en tur ut på byen for å sjekke trykket. Vinteren har kommet for fult og det gleder hjertet mitt stort. Vinteren minner meg om tida da jeg og Kay ble sammen. Det er ei utrolig fin tid. Lukta av snø og frost er så deilig, alt føles så friskt og fint. I går hadde vi besøk av venninna mi og nykjæresten hennes, og Kay diska opp med god middag. Nå har jeg fyrt i ovnen og han er klar for fotballkamp på TVen. Ellers så har jeg vært en tur på brudekjolesalg og sjekka trykket på gammeljobben min, her får dere en sniktitt!


Jeg elsker å se på brudekjoler! Det er så utrolig masse flott å velge i, og jeg gleder meg masse til den store dagen vår. Jeg har kjøpt inn litt småting allerede, slik at jeg kan være litt frempå.


Frokost kl 1530! Omelett med salat og hjemmelaga kakao. Snasent!


Jeg elsker vinteren!


Måtte kjøpe nytt merke nå som jeg skal jobbe mer på sykehjemmet. Hadde bare en enkel hvit uten tittel før, så denne farger opp hverdagene på sykehjemmet!

#Hverdag #Helg #Kjærestehelg #Frokost #Vinter #Bryllup #Helsefagarbeider

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg