Feminint undertøy for menn! Hot or not?

 
Jeg kom over denne artikkelen i kveld! http://www.side2.no/underholdning/article3614872.ece Den inspirerte meg til dette innlegget!

Hva synes dere om feminint undertøy for menn? Jeg for min del mener at hver må stå for sitt eget valg av undertøy, og jeg elsker designere som tenker utradisjonelt! Bort med fordommene, inn med mer valgfrihet i 2013 – på ordentlig.
I Norge i dag er det mange fordommer knytta til hvordan vi velger å se ut og hva vi velger å ta på oss. Jeg ønsker meg et mer åpent samfunn med mer fokus på menneskene i stedet for hva menneskene tar på seg. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva naboen, venninna eller randoms i butikken kler på seg, jeg bryr meg heller om hva de mener og hvordan de behandler andre mennesker. Jeg tviler på at jeg får se pappa, lillebror eller kjæresten min kjøpe rosa undertøy med sløyfer på med det aller første, men jeg håper at de nevnte velger selv hva de tar på seg under buksa!


Jeg hadde ikke hatt noe imot dersom dette var meg og kjæresten min!

#Undertøy #Menn #Aksept #Toleranse #Hot #Or #Not

13 kommentarer
    1. Jeg er en av de mennene som bare må ha kvinneklær. Ikke for å bli tent, men jeg føler meg “hel”. Jeg håper at jeg en dag kan treffe en kvinne med ditt syn. Takk skal du ha.

    2. Jeg synes det er deilig og pirrende å ha på meg dameundertøy -eller feminint undertøy for menn! Ikke minst er det ganske så opphissende å tenke seg at man blir oppdaget. Jeg bruker dette jevnlig, og noen av mine venner kjenner til dette -og ved passende anledninger har de fortalt det til andre…på min oppfordring 😉

    3. I alle år har jeg tent på dameundertøy…. Bare det å gå inn i dameklæravdelingen kjenner jeg brusningen inne i meg og at det skjer ting i underlivet. Jeg har alltid på meg dameundertøy, hver dag. Bare det å ha nybarberte bein, sette foten opp på dolokket å ta på meg deilige nylonstrømper. Helt topp! Kjenne stringen skli over anus når jeg bøyer meg…. Herlig. Når jeg er ute å handler undertøy “så er det alltid” til dama mi og bursdagen hennes. En dag jeg kom inn på Cubus forrige uke på så sier dama i kassa til meg: Dama di har vist bursdag ofte henne….., med et smil. Da så jeg at dama hadde byttet filial og hun hadde ekspedert meg 14 dager før. Så sier henne: Jeg synes det er både pirrende og spennende å tenke på at du høyst sannsynlig har dameundertøy på deg nå og at du har drevet med stripping i prøverommene når du har vært i butikkene våre for å handle…., for jeg kjenner deg igjen. Jeg stotret frem ehhhhh…. Hun smilte, ga meg en lapp med telefonnummeret sitt på å ba meg ringe om jeg hadde lyst. Dama er kanskje mellom 25 og 30 og jeg over 50…. Har ikke turt å ringe ennå…. Noen tips?

    4. Robert Andrè: Heia! Eg e dessverre ikkje nåkka god rådgiver, men hvis dåkker har en felles interesse så e det jo alltid hyggelig å bli bedre kjent!
      Heile meininga med innlegget når eg skreiv det for 5 år sida va jo at det må være opp til kvær enkelt å avgjøre ka dem skal ha på seg.
      Lykke til!

    5. Hot or not?? Hot!! 🙂

      Jeg er ikke særlig glad i konvensjoner, og at man på død og liv skal passe inn i A4-mønsteret. Feminint undertøy er noe jeg for min del setter stor pris på, og bruker det mer og mer. Ikke BH, men truser med blonder, sløyfer, rysjer og gjerne i rosa. Jeg er hetero, og lykkelig gift med verdens beste kone. Hun synes tydeligvis at denne lille særegenheten min er OK, og sier jeg har penere undertøy enn hun har! Hun har full tilgang til undertøyskuffen min!.Det er behagelig å ha på, og jeg liker det lille kick’et det gir å ha dette under klærne på jobb. Spennende å tenke “hva om de visste hva jeg har under…” Jeg elsker damer/jenter, og med blondetruser på er jeg nær det feminine hele tiden! Helt uskyldig, og ganske så ukomplisert!

      Takk til Katrine for bloggen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg