I <3 Movember

Selv om jeg synes det er enormt teit å “fokusere på prostatakreft” i form av en bart i stedet for å faktisk gjøre noe aktivt i forhold til formålet, så elsker jeg Movember. Jeg er så glad i bart at november-måneden er blitt min yndlingsmåned.

Dersom du vil lære mer om prostatakreft så kan du gå hit: https://kreftforeningen.no/om-kreft/kreftformer/prostatakreft/ 
Dersom du vil støtte kreftforeningen med noe annet enn ansiktshår, så kan du gå hit: https://kreftforeningen.no/stott-kreftforeningen/


Her er jeg med min flotte mann som har masse bart og skjegg nå om dagene. God grunn til å glise!

#Movember #Prostatakreft #Støtt #Kreftforeningen #Elsker #Skjegg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg