Timeout

 1mnd har snart gått, så det er vel på høy tid å oppdatere dere på hva som skjer og har skjedd i livet mitt.

Jula var veldig fin. Jeg jobba mye og fikk vært endel sammen med familie og venner. Jeg hadde ei fin høytid og håper at jeg var med på å skape fine øyeblikk for mange andre også. Jeg fikk mange fine gaver til jul og er veldig takknemlig for det. Jeg er ikke så veldig materialistisk, men kan si at det fineste jeg fikk til jul i år var et par tøfler. Som jeg tidligere har skrevet, så får jula meg alltid til å tenke mer på utfordringene vi har i verden. Det siste innlegget jeg skrev her sier egentlig det meste om det, så jeg dropper det for denne gangen. 

Til jul i år fikk Kay en tur til Amsterdam hos meg! Vi hadde en veldig fin tur med mye romantikk og klisj. Jeg tror vi trengte å bare være oss litt. Det gjorde godt å starte året med å oppleve en ny plass sammen med den jeg elsker mest. Det var spennende å oppleve en kultur så ulik vår, og jeg blir passelig kultursjokkert bare av å tenke tilbake på det. Vi bodde på et flott hotell som lå veldig sentralt, og vi kosa oss masse. Jeg fikk nytt kamera til jul, og skal poste litt bilder av turen senere. På søndagen fikk vi en utrolig trist beskjed om at kompisen min ikke var med oss lengre. Det er enda helt uvirkelig, men jeg er så glad for at vi er hjemme nå. Det var sårt og vanskelig å være så langt unna den dagen. Dagene etter det har gått både fort og sakte samtidig. Daniel var en fantastisk gutt som jeg var veldig glad i, og jeg savner han veldig mye. Jeg mistet en venn og fikk mange flere tilbake. For den siste uka har jeg blitt bedre og bedre kjent med flere av de som stod han nært, noe som har vært veldig godt. Det er utrolig å se hvor gode vi mennesker er med hverandre i såre tider. I morgen skal han begraves, og jeg skal aldri mer få se han igjen. Jeg skal være flink å huske tilbake til alle de gode øyeblikkene vi hadde sammen og alle opplevelsene vi delte. Med meg i hjertet mitt har jeg en flott, kjekk og snill gutt som jeg aldri skal glemme.

Fremover skal jeg blogge mer og leve mer. Godt nyttår til alle dere!!


Tøflene jeg fikk fra svigers til jul er med på å holde meg varm og god på nattevakt!


På nyttårsaften inviterte vi til stor-innrykk i Tiurveien 6! Jeg og Bella stod for matlaginga. Suksess!


Skitur i kald-været må til!


Mitt flotte reisefølge til syndenes by. Jeg elsker å reise sammen med deg!


Amsterdam var en vakker by vi bare må oppleve igjen.


Jeg tror faktisk Kay begynner å bli litt religiøs…. Jeg lar bildet tale for seg. Et steg i riktig retning? 😉


Superwoman etter morgenspin og 13t på jobb!


Kjære Daniel… Livet blir ikke det samme uten deg. Takk <3


En liten oppfordring til sist!

#Timeout #Nystart #Livet 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg