Nytt år, nye muligheter og bryllupsplanlegging!

Endelig er det nye året godt i gang. Jeg har ikke elsket 2014, men 2015 skal bli et år fylt med glede og lykke!

Det er så flott når det blir et nytt år. Jeg ser alltid på det som noe positivt. En ny start, blanke ark og nye utfordringer. 2015 kommer til å bli et hektisk, men godt år. Det er valgkamp, og det krever alltid mye. Vi skal gifte oss, noe som sikkert også krever endel organisering. Foreløbig ligger vi greit an, og alt vi har ønsket har gått i boks. Vi har spart penger og planlagt. Jeg gleder meg til å endelig si ja til Kay framfor våre venner og familier. Jeg gleder meg også til å kunne spiser ordentlig ost igjen. Med vårt naziregime på sparing har det blitt mye billigprodukter, men det viser seg at det går veldig fint. B-) Det er utrolig hvor mye man kan spare på dagligvarer! Jeg tror ikke vi skal fortsette å ha så hardt regime etter vi har giftet oss, men vi blir definitivt å tenke oss mer om når vi handler slik at vi kan gi mer tilbake til andre som trenger det mer enn oss.
Jeg fortsetter på skolen og å jobbe 112% og Kay skal også jobbe mer utenom sin vanlige jobb. Året blir nok å gå fort, men jeg skal bli enda flinkere å nyte hver dag og hvert øyeblikk.

I det siste har vi tenkt mye på hvordan vi skal kunne gi tilbake til andre den dagen vi gifter oss. Når vi skal bruke så mye penger på en eneste dag føles det ikke rett å ta imot så mange penger fra venner og familie som vi skal bruke på oss selv. Penger kommer alltid godt med, vi kunne banka ned litt lån eller spart til bryllupsreise. Alt dette klarer vi jo utenom, så vi har blitt enige om å donere bort noen av de pengene vi får til et veldedig formål. Vi har ikke blitt enige om hva slags organisasjon eller formål vi skal donere til, for det er jo så mye å velge mellom. Tipper det blir enten en dyrevernorganisasjon eller en organisasjon som jobber med de rammede i Syria eller Palestina. Vi har allerede bestemt at bordkortene skal bestilles fra Unicef og gå til verdens barn i form av mat, skole, myggnett og vaksiner. Det varmer hjertet mitt å vite at jeg skal gifte meg med en mann som også synes det er viktig å gi. Bordkortene finner du her http://www3.verdensgaver.no/bordkort/index.cfm?cmd=home . Jeg blir sikkert å blogge litt om bryllupet, for å lese andre blogger har inspirert meg veldig! Håper og også kunne inspirere andre i løpet av prosessen. 🙂

Jeg har som vanlig flotte nyttårsforsett som er enkle å leve etter og gir god score når året er omme. Jeg var forresten på treningssenteret i går når jeg hadde hviletid fra jobb, og det var stappfullt der. Gleder meg til Januarboomen går over slik at vi som trener jevnt hele året kan fortsette med det B-)
I 2015 skal jeg gifte meg! Reise på en nydelig bryllupsreise. Vinne valget. Gi mer til de som ikke har det så bra som oss. Bli en mer rutinert student. Få gode karakterer på eksamen. Fortsette mot målet mitt om å bli barnevernspedagog. Fortsette å være en flink hjelpepleier. Bli en enda bedre kjæreste, stemor, venn og datter. Gjøre godt for andre. Hjemme hos oss er mottoet “Gjør hver dag fin!”. Det skal vi fortsette med i 2015.

I 2014 lærte jeg meg å spille piano! Det skal jeg øve masse på og ta meg tid til i ledige øyeblikk hjemme. Vi har fått 2 nye medlemmer av familien, Marvin og Trygve. Vi har reist, kysset mye og sett mye. Vi har kjøpt oss campingvogn! Vi har pusset opp. Vi har hatt det godt.
Det beste med å få et nytt år er å reflektere over det gamle. Å tenke over om jeg er tilfreds med året som har gått. Vi har hatt et tøft 2014, men jeg er likevel fornøyd med valgene vi har tatt. Det har vært viktig og nødvendig, selv om det ikke alltid blir som man ønsker. Jeg er takknemlig for å få et nytt år, det er ikke alle som har fått det.. Jeg går inn i det nye året og tenker over de som ikke overlevde det forrige. Måtte dere hvile i fred, så sees vi en dag. Ønsker alle sammen et godt nytt år og ei fortsatt god uke!

#Hverdag #Nyttår #Tanker #Bryllup2015 #Lykke #Forelskelse #Glede #Framtid #Kavalkade 

 
Her koser jeg meg med pianospilling hjemme alene. Det beste med året som har gått har vært alle de nye tingene jeg har lært.


Brudepikekjoleprøving. Vi gleder oss!


Her sender jeg gjengen avgårde til Spania til jul. Selv var jeg hjemme og gjorde det jeg liker aller best; jobbe for at de som ikke har det så greit skal få ei bedre høytid.


Har nydelig utsikt på jobb! Jeg elsker naturen i nord.


Årets familieforøkelse. Her i reisebur og klar til campingferie!


Et nytt år er gått sammen med verdens beste og mest romantiske kjæreste. Vi har stått han av i 2014, 2015 skal bli vårt år. Jeg elsker deg, Kay! Hver dag, hver natt og til evig tid <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg