Sommeren er på hell!

Sommeren er straks forbi og jeg skal ta farvel med mitt kjære nord-Norge i morgen. Grunnen til at jeg ikke har blogget noe særlig i det siste kommer av at jeg har vært ute å nytt den gode nordnorske sola hele sommeren.. Særlig. Jeg har jobbet hver eneste dag og vært veldig opptatt av å nyte øyeblikkene sammen med mine nærmeste. Været har ikke vært noe å skryte av, men vi vet heldigvis hvor vi bor. Jeg har ikke hatt noe ferie, men likevel fått en smak av campinglivet sammen med Kay og ungene, samt møtt bestevenninnene mine fra ungdomskolen, så følelsen av sommer har definitivt vært tilstede.
Jeg har jobbet på gammeljobben min, og det har virkelig vært fint. Den største gleden er å glede andre, og det har vært fint å være tilbake på gamle trakter. Jeg har fått vært sammen med mange av mine gamle kolleger og fått blitt kjent med nye, det har vært en berikelse.
Sommeren fløy fort avgårde, og plutselig var avreisedatoen klar. Jeg har pakket, pakket om igjen og sjekket over bagasjen minst 15 ganger. Senest nå ikveld. Hvor er den skjorta, har jeg de skoene, hvor ble det av passet?? Tusen tanker som går gjennom hodet mitt samtidig.

Tilbake i hvitt <3

I morgen er siste skoledag, og jeg setter meg på flyet og starter reisen mot Uummannaq, den lille byen jeg skal bo i de neste månedene. Jeg ser frem til å starte i jobben på barnehjemmet, og gleder meg masse til å bli kjent med nye mennesker. Klumpen i magen kom forrige uke, men den går mer og mer over til en god følelse av spenning.


Koselig sistekveld hos farmor<3

På mandag hadde vi 1 års bryllupsdag, og jeg kunne ikke bedt om en mer perfekt måte å si farvel til min kjære mann på. Vi var på spa, fikk massasje og dro på romantisk middag sammen. Jeg hadde han i byen til tirsdag, og han kjørte meg på skolen. Det gjorde litt mer vondt enn jeg hadde sett for meg å se han kjøre avgårde, men samtidig er det en god og trygg følelse. Jeg savner han veldig mye allerede, men vet at dette kommer til å gå kjempefint.

Mannen min er både generøs og vakker! I bryllupsdagsgave fikk jeg et nydelig smykke med safir, diamanter og hvitt gull. Smeltet helt..


Siste kveld med crewet i Lysnesgruppa for i år. På gjensyn i januar!

Jeg er veldig usikker på hvordan det blir med kommunikasjon og internett fra mitt nye bosted, men jeg holder dere oppdatert så snart jeg kan. Håper alle leserne mine får en fin høst- det skal iallefall jeg ha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg