Valgkampmodus!

I morgen er det akkurat 1 måned igjen til valgdagen, og det blir skikkelig spennende! Den neste måneden blir å koste mye svette, blod og tårer, og jeg gleder meg enormt masse! De som har det mest gøy i valgkampen er de som vinner, uansett om de taper. Og jeg skal ha det kjempegøy. Det er lenge siden jeg har vært så motivert som jeg er nå, jeg synes det er så artig å drive valgkamp.
Jeg er kjempetakknemlig for å bo i et land der man har muligheten til å delta i demokratiet, og jeg synes det er så deilig å kunne kjempe for noe man tror på. Noe som betyr noe, noe som er viktigere enn bare seg selv.

I dag åpnet forhåndsstemmegivningen, det betyr at alle som har stemmerett i Norge kan møte opp på kommunehusene hele landet rundt å avgi sin stemme til stortingsvalget. Den muligheten har jeg benyttet meg av så lenge jeg har hatt stemmerett. Neste uke når jeg tar meg en snartur hjem til Finnsnes skal jeg avgi min stemme der. Håper mange av mine lesere benytter seg av samme muligheten, men det viktigste er å bruke stemmeretten! Det er mennesker som dør for å ha en mulighet til å bli hørt, her slipper vi det. Vi kan bare putte stemmeseddelen i en boks. Ganske enkelt, men samtidig så utrolig viktig. Ingen bombe at min stemme også i år går til partiet som kjemper for en mer rettferdig fordeling, for et bedre miljø og for fremtidsskolen, nemlig Sosialistisk Venstreparti. Mer om vår politikk kan du lese her: https://www.sv.no/

Håper det blir en flott valghøst og at det blir godt å våkne opp den 12. september!


Fra morgenmøte med disse flotte partikollegene mine i Tromsø på tirsdag!

#StemSV #Sosialistiskvenstreparti #Politikk #Valgkamp #Forandring2017 #Samfunn #Demokrati

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg