10 år!

01.03.22
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

10 år!
3652 daga med deg.

Det har vært krangling og uenigheite, stordiskusjona og vanskelige valg. Tøffe tak, nedtura, tåra. Timeout, pustepausa, ord som ikkje skulle vært sagt, feil som har blitt gjort. Motstand og utfordringer. Som vi står i og mestre.

Alt vi har lært om kværandre og om oss ilag. Laget vårres. Ubeseira. Enda.
87648 tima med deg som den viktigste personen i livet. Med romantiske øyeblikk, store livsvalg, enormt godt samarbeid, kjærligheit, lidenskap og omsorg. Med respekt, tålmodighet og maaaange sussa. Nærheit, avstand og armkrok. Rom førr å være oss sjøll ilag og ifra kværandre. Tilgivelse og hardt arbeid. Verdensproblema som blir løyst i boblebadet.. og «kan du plis hjelpe meg med ei formulering på dettan leserinnlegget?». Mykkje fliring og herjing. Og plutselig en middagskvil når det høve sånn i to hektiske kalendera…
Men mest av alt 10 år med deg som min aller største støtte. Lederen av heiagjengen. En som tåle meg alle dagan i året. Som oppfordre meg tel å ta utradisjonelle valg og alltid å følge hjertet.
Takk førr at du gir så gode råd og støtte meg- sjøll når eg velg å ikkje følge dem. Og unnskyld førrat eg krasja bilen din, men fint at du enda lar meg låne den likevel.

Elske deg og e stolt av deg. Og glad førrat vi enda velg kværandre. Til tross førr (eller kanskje nettopp på grunn av) at veien vi velg å gå ikkje e hovedveien, men den med mange svinga og dårlig asfalt..
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg