Heimfløtting

Etter ett år borte fra mammaen min og huset mett, har eg endeli bynt å pakke ut og innstille meg på å bo heime ett år.
DEt føles veldig rart, med tanke på kor fri eg egentli har vært det siste året. Ikkje førrat eg ikkje e fri nor eg e heime, men ting blir jo automatisk annerledes.
Vi va å kjøpte meg nye gardina, ett par grønne totally retroe 70talls MED blomstra på. Åsså har eg hengt opp ett nydeli bilde på veggen, det blei utruli fint!
Eg har hittell kasta fleire posa med klea og dritt eg ikkje skal ta vare på. Eg føle meg så voksen x)
Åsså har eg vaska alle vinduan nede i leiliheita og støvsugd å altmuli! Ekkje verst tell å være meg, det.
Idag skal eg bære chille, å førrhåpentlivis legge meg tili, sia eg skal passe tvillingan imårra.
Sia eg e ferdig på Bardufoss, skal eg legge ut nån bilda fra tia nor eg bodde der! Genial tid av livet mett som eg aldri blir å glømme.

11hsa 2 fags an early mornin dyre te ho silje  ktecato
ehm eirik sine ting p do ekorn spis brdskive med nugatti finee espen halvorsen sover rune og kath etter vannkrig julejuuul jul merry christmas to me epleee jonas sole seg lise og trndern lise kleppe hvard trndern fltte ut  shopping cd anal og kath beibibeibiii <3

5 kommentarer

Siste innlegg