14.aug.2008

BLoggBloggBLogg! Vennan mine e addicted, mens eg slit med å finne ut ka eg ska skrive om.
Lone, venninna mi e avhengig, psykisk. Ho Blogge kvÆr dag, om alt
Mens ho Frøydis, ei anna venninna av meg, tenke blogg all the way. Ser ho nåkka, så sei ho "Åh, dettan kan eg blogge om". Ho klarekkje å slutte å tenke på blogg.
Mens eg har hadd blogg i 2 mnd å skrevve ur-lite, førdi eg aldri finn ut ka eg ska skrive om. Eg vil ikkje skrive liksom "Idag har eg stådd opp å dusja, osv." Eg vil skrive om ting eg meine og ka eg tenke, å det eg tenke på, ekkje alltid så inntressangt.

Ka ska man blogge om?!

http://www.lonemartinsen.blogg.no
www.freiia.blogspot.com

så veit dåkker det.

6 kommentarer
    1. Og eg e foresten heilt enig.
      E ganske kjedelig å læse om ka man har gjort om dagan, og man får lite kommentara av det og:P
      E mykje meir interessant å læse om meininge og tanka:) Prøve og å kutte ned på sånn vanglige “dagbok” innlegg:P

    2. Du blogge no vel om det som interessere deg 😉
      Du som e ei stjerna eller nokka anna slags symbol inna politikken kan jo bruke det som et startpunkt. Ellers så e du jo gla i å drøfte mote eller sånnder? Eg har ikkje peiling! 😛 Og du kan skrive om kjærliheitsforhold og be om tips og meininge fra folk når det gjeld for eksempel avstandsforhold? 😉

    3. Hallo, du meine jo for påkker nåkka kvær dag, din kommunist.

      du kan jo feks skrive.

      idag stod eg opp og dusja. dusjn va varm og det e godt for hudn. Poran åpne seg i dampen og det e kjempeherlig. eg syns dusj va en fin kommunistisk oppfinnelse.

      RIGHT! dessutn skal du jo skrive værdens største blogg om koshn det
      e å BO I TROMSØ.

      Og vess du ikkje har fleire kommunistiske tanka, så kan du vell skrive et langt innlegg om meg, mordi, fardin eller lillebrorn din??

      eg har en kommunistisk tanke t deg, btw. KOM DEG T FINNSNES IMÅRRA. Å FEST LAMME OSS!!!!! FTWFTW

      Elske deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg