Storslett-Finnsnes

Bussn gikk fra storslett klokka 1400 å eg sku være framme klokka 1845, så eg hadde jo god tid å tenke på.
Eg bruke åfte å tenke nor eg e aleina. Å idag gikk tankan mine tell dettan skoleåret. Eg bynte å tenke på meg og ho Veronika Hartviksen, som skal gå i klasse ilag og sånn. Eg tenkte på russetida, åg bynte å glede meg tell å bestille klea og bruke masse pænga på dritt eg bruke i 17 daga.
Men eg gler meg! Førrdetom eg veit at blå -og svartrussn ikkje blir så inkludert i feiringa på vårres skole som Idrett og allmenn-folkan blir, så trur eg at det blir bra. Eg skal værtfall sørge førr at det blir best!

Å veit dåkker ka det verste av alt va? Nor eg kom heim, så va det kommen en katalog fra russeservice i postn tell meg. Eg veit eg e synsk!:)

Korsn russ e dåkker, og korsn trur dåkker det blir?

3 kommentarer
    1. Atte eg syns du kan være rødruss, førr då kan du jo låne min gamle russedress fra -88…tji hi. Den skulle være passelig sliten etter mi herlige men slitsomme russeferiring våren-88. Gler meg uansett tell å se deg og dine fine venna i russetia;-)
      lulu Mam`s

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg