Bardufoss vgs, 08/09

Etter å ha kommen heim fra Oljemessa dennan uka, fant eg ut at eg hang litt etter norr det gjaldt skolearbeid.
Eg e førrnøyd med klassn i år, førrdetom vi bære e 3 støkka. Eg, Veronika Hartvigsen og ei som heite Ingrid!:)
Vi dele klasserom ilammi BUA, og dem e 4 stk. Allmennfagan skal vi ha ilammi Elektroklassn, å eg trur det blir bra!:)
E veldig innstillt på å gjøre det bra i år, å nor eg e ferdi å nørde, så skal eg gjøre læksn mine, åsså skal eg fare tell hoJulianne ikveld!

Savne kjærestn min, som e fløtta førr å studere. Puss!

2 kommentarer
    1. STEMME. Men det fungere supert! Vi får mye fritid, velge ofte friminuttan sjøll, og lærarn kommer og går som han/ho vil nor vi jobbe og sånn. Pluss at nor vi ska på klassetur blir det bellig, OG vi kan alltids bære hive åss i en bil å kjøre korsomhelst nor vi e rastlaus x)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg