Presentasjonsangst? Eg?

Har vært på folkevalgtkonferanse heile helga, det har vært kos! Har lært mye om politikk, og om meg sjøll.
Godt i gang på fredag va vi, Kristin Halvorsen hadde akkorat førrlatt, og vi sku ha presentasjonsrunde. 30 voksne folk og meg, va det ca. Alt i orden, dem på første rad bynnte.
Eg va på tredje rad, og tenkte igjønna alt eg sku sei mens di andre holdte på. Dæm ramsa opp alle styran dem satt i og alle komitean dem satt i, og eg tenkte jo fint at eg sku gjøre det samme:)
Men så kom det tell støkkje, eg sku røyse meg opp å sei alt, åsså klarte eg ikkje. Ikkje klarte eg å sei alle vervan eg hadde, førr eg va redd førr å glømme nån. Så då blei det liksom "Eg heite Katrine Gregussen, Kjæm fra Lenvik SV/SU. Går Helsearbeiderfaget på Indre troms VGS".

KA SKJER? Eg har aldri hadd problema med å prate, værtfall ikkje om meg sjøll. Baah

sv

3 kommentarer
    1. Skjønne så jævlig ka du meine, og så sett man der etterpå og bære ”dét sku æ ha sagt, og dét og dét!” og i det heile. Eg ska holde mi første innledning om to daga, eg grue meg fettmye!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg