Eg klage førr mye!

katrinegregussen SÅnn her ser eg ut nor eg e fressk.

SYK
Anyways. Har vært i Oslo i heile helga, og eg va heime i Trollvika i går kveld. Hosta og va snørrat, men tenkte eg sku på skoln førrdetom 🙂
Å det verste eg veit e nor ting ikkje blir sånn som eg planlegg. Stod opp i mårrest, hadde urondt i hodet og va margesnørrat. NAM
Å være heime nor eg egentli ska være på sjkoln, like eg ikkje. Eg kjede meg, å blir settanes framførr tven eller framførr dataen stortsett heile dagen.
Så no skal eg ta meg en god dusj, se på Weeds, ringe SU-folk i Nordreisa og ringe Finnfjordbotn og Nordreisa VGS, ooooog lage middag tell ho Mamma kjæm heim. : ]

God bedring, Katrine.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg