Frøydis – The one

Idag vil eg blogge om venninna mi, Frøydis. Ho e en stor gledesspereder og eg e så sykt heldi som har ho så nært meg.
Ho e en av di artiaste eg veit om, sånn som f.eks idag nor ho presterte å komme opp med dennan setninga: "Grunnen til at jenter får bedre karakterer enn gutter og tar lengre utdanning er fordi alle gutter har adhd og jenter er smartere og kommer til å ta over på alle mulige måter" (Ho e en feminist)

Vi har kjent kværandre sia 8.klasse, men det va vel i niende vi blei så close! Det kan eg takke gammelgjengen førr! Hadde detkje vært førr den rare sammensetninga vi hadde, hadde eg aldri fådd opplevd så mykkje fint:)
Vi gikk i samme klasse, sammarbeida på gruppearbeid, og fant ut at vi hadde bra mye tell felles! Utruli korr bra kontakt vi har, på tross av at dettan e andre året på førskjellie skola, og førskjellie retninge!
Før sommarferien for vi tell Bergen på Foo Fighters-konsert. Det e en tur eg aldri blir å glømme.
p6120717

Tiliar presterte ho faktisk og å sei "Ska vi få nån med AD/HD tell å kjøre åss tell IKEA i høstferien?"
Så det blir vel IKEAtur i oktober, håpe eg! Alle gutta har adhd, og eg elske deg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg