Reisefeber!

Har eg pakka alt? Ka eg ska ha på meg? Ka eg ska ta me meg? Har eg huska billættn? Penga? Legitimasjon? Ah!
Ja, eg har reisefeber no! Gler meg tell å komme tell kjærestn min, endeli!
Reisn e ganske lang, Flyet går ca halv ett fra BDU tell Gardemoen, åsså kvart over 4 tell Kristiansand. Gler meg så tell å se han igjen!
Det e så trasi at han e så langt unna no. Koførr kan det ikkje bli Mai no, så han bære fløtte heim og alt blir bra?

Eg håpe så at flyet e i rute, å alt bære går bra! Tenk at om bære ett døgn e eg hos han igjen!

No ska eg ta kveld, slette håret mett, pusse tennern mine å sove skjønnheitssøvn min. Håpe ho Andrea har godteri, after all. x)

God tur, Katrine

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg