Mammaen min e den beste

Å det e gjerne på daga som det her eg merke det. (Altså nor eg ikkje e heime)
Eg e og har bestanndig vært den største mammadaltn. Har hadd ett kjæmpebra forhold tell ho Mamma sålenge eg kan huske, å eg veit at eg kan prate med ho om alt. Ekkje en ting eg ikkje kan førrtælle ho, e eg sekker på.
p7210990

Det har bestanndig vært eg og du, å det blir bestanndig å være det! Du stille opp førr meg nor eg treng det, å eg håpe du veit at den går begge veian.
Du e den beste mammaen eg veit om! Gonatt <3 Sees imårra!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg