Årets ønskelista

Snart e det jul, og førdetom eg synst det e egoistisk å skrive ønskelista å legge ut på nett, så skal eg gjøre det. No kan alle se ka eg ønske meg. Åsså kan eg minne meg sjøll på ka eg vil ha, så eg kan gjøre nåkka bra førr meg sjøll når eg har gjort nåkka bra.

Juleønska

– 1 sesong av hotel cæsar.
– Nye arbeidsklea.
– Kvitt undertøy tell jobben.
– Navneskilt og søsterur.
– Sengklea og diverse sjøllstendige ting.
– At kjærestn min skal komme heim. All I want for christmas is YOU.
– Masse kjærleik og familiekos. Og julekake og ei ellers kjøttfri jul.
– Nye læsta.
– Meir julelys tell neste år. (mamma, vess du ser det her; Eg ønske meg sånne blinkelys. Trur det kan freshe opp rommet mett;)
3 kommentarer
    1. Tja, ikkje ei uoverkommelig ønskelista, håpe fleire kan være med å avhjelpe ei lita Mamma….Øyvind, du tar deg av nåkka, saint????
      Ellers så skal eg vel få sopt ihop nåkka sokka og truser osv tell jul,hehe Love you

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg