Eksamen

Eg kom opp halv 9. Så no har eg fri tell halv 4, å det e jo flott. Ka skal eg gjøre tell då? Eg e keen på å gjøre skolearbeid, men eg e umotivert. DEt føles inga bra. Eg e slapp og dårli, sia eg har vært sjuk så har eg ikkje spist sia mandagen. Men det går fint, tørr ikkje å satse nåkka. Tell helga skal eg på russefest, ser det ut førr. Det blir vel bra! Ellers så e det ingating nytt. Cuba har tadd ifra meg kjærestn min, men han kjæm vel snart heim 🙂
Lonebrød kjæm heim tell helga, nåkka eg gler meg tell! <3
No gler eg meg bære tell å komme heim tell Mammaen min å slappe av!

Hotel cæsar e bra tidsførrdriv, førræstn.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg