God jul og godt nyttår

Standard ordtak på dennan tia av året.
Førr tia e eg veldig glad førr å ha julegavan ferdig og julekortan skrevven. Eg kan ikkje sei at eg har julefølelse akkorat no, men det e no rart med det korr fin dennan tia e. Imårra skal eg jobbe, og det synst eg e veldig fint. Førrdetom eg ikkje har julestemning, så gler eg meg tell å komme heim i 2200tia og spise kålerabistappe og torsk. Eg gler meg åsså tell nissn har putta godteri i strømpen min, så eg kan kose meg med mandarina og godterier på mårrakvisten. Førrdetom eg trur eg blir å såve usedvanlig lenge dennan julaftn. Eg gler meg tell å høre julesanga og spise julekake. Eg gler meg tell å feire dennan høytida med folkan eg e glad i og folkan som e glad i meg. Eg gler meg tell å gi glede og få glede. Gler meg tell å tilbringe tid ilammi gamle venna og nye venna, kjærestn og familien.  Ønske dåkker alle sammen ei god jul, må nyåret bli minst like bra som fjordåret, om ikkje bedre!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg