Påskeferie?

No har samtlige på skoln min tadd påskeferie. Eg tok den allereia på Onsdag, tihi:)
Men førr min del, så e detkkje påskeferie, det e bære skolefritt. Førr eg ska nemlig jobbe ræva av meg i påska, å det ska bli så godt!
Eg va på nattevakt inatt, våkna førr ikkje så lenge sia! Så no bær det av tell Nordreisa førr å ha ei kjærestehelg. Det blir bra!
Ellers i ferien, så håpe eg på godt vèr, mykkje kvikk-lunsj, appelsina på salg på rema 100-0 og ett stoort påskeegg!

God påske B-)

paaskeeeggg

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg