Politikken i mett <3

Kom fra Bodø i går, har vært ei fiiin helg! Vi hadde regionalt seminar førr Isødet med Masse fine folk, brae innledninge, brae skoleringe og kurs og mykkje fine opplevelsa. Eg føle meg så 150% meg sjøll når eg e lamme sosialistan, å det e så lætt å prate framførr dem. Enda det va så mange, så går det bære bedre å bedre. Vess det fortsette sånn her, så vinn vi valget!

Neste helg skal eg tell Oslo. Eg, Anne-Lena og Truls reise fra lokallaget vårres B-)
Då ska vi på Nasjonal Valgkampseminar, og det glær eg meg tell. Ska bli akkorat litt meir skolert enn eg e, og akkorat litt meir vant tell å snakke framførr en stor folkemengde.
Når vi no e inne på det der med å snakke førr en stor folkemengde, så kan eg bære førrtælle dåkker at eg e blidd sport om å holde 1.Mai-tale på Finnsnes. Det takka eg ja tell no idag. Så no ska eg forberede meg tell å holde en ung og enkel tale tell folket. Det blir så bra!

Gler meg tell sol, sommar og sosialisme! Sommarleir, valgkampsem., debatta i høst og alt som følg med!

Gratulere tell Finnmark SU som hadde årsmøte i går. Gler meg tell videre samarbeid med resten av Isødet. E en knaillbra gjeng, og det blir så flott å få se dåkker meir B-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg