Svineinfluensaen i Nord

I går blei landsdeln skremt, men det va vesstnok ikkje så alvorli som det kunne vært. Vi va på flyplassn i Tromsø ca nor dem annonserte at svineinfluensaen kunne kommen tell tromsø allereia då.

Det e så rart at folk blir hysterisk. Kan jo hende at det ikkje e så alvorlig som folk sei at det e. Tenk at helseministern sei at vi ikkje ska være redd, åsså sei han allikavæll at han e forberedt på at 1,2 milliona kan dø av det bære i Norge. Det e litt dobbelmoral, spørr du meg.

Ellers, anna enn det, så har eg influensa. Ikkje svin, trur eg, førr det spis eg jo ikkje:)

Ha en svinfri dag, og ønsk meg løkka tell på tentamen som bynne om 3 min!

 

svin

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg