Gårdagen

HeyHey, Show them divotion oh come on. Hang on

Surferosa e bra. Just so you know

Førr dåkker som lure, så gikk kjøretiman i går KNAILLBRA. Å eg e så sinnsykt glad! Førr det første så kvælte eg ikkej biln en EINASTE gång. Bære det e jo en milepæl. Eg bynte kl 1300 å va ferdi litt over 4. Det va heilt sjukt arti, å eg e så glad. Det første eg tenkte når eg satt meg i biln va at "Han der blir no aldri å tørre å sette på når eg ska kjøre". Men det torte han altså. Å det gikk dritbra. Eg trurkkje han va så redd som han sa at han kunne bli.

Å anna enn det, så bor eg atm på Olsborg Gjestestue. Det e dritfint der. Eg har mange drømma, og mine unge øyne ser potensiale i gamle resturanta og motell og greier, det har jo allereia vist seg nor eg tenke på mine drømma om natta om Skaland motell og Finnsnes motell og camping. Det e en av mine drømma; Å skikkeli få ting tell med sånnir ting. Det ska være min overgangsalderperiode. Å ta over ett motell eller nåkka. restaurere og pusse og sånn.

Ka du ska gjøre i din overgangsperiode? Eg førrvente ikkje at du ska svare, førr overgangsalder-ting e gjerne spontant.;)

Men no ska eg snart finne ut om eg kjæm opp i engelsk:) Krysse fingran førrat eg kjæm opp, men tar det på sikt over en tiårsperiode. BTW, så vente eg bære på helga!!;*

Ha en fin dag!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg