Bygge videre på drømma

I natt sov eg og ho Annelena i ei svær dobbelseng som va ubeskrivelig god. Enda vi hadde vært lenge våken dagen før og sove minimalt, låg vi i senga og ikkje fikk sove. Enda senga va så stor og god.
Men det gjor ingenting førdi vi blei ligganes å prate. Sånn som jente kan gjøre før dem sovne. Å då bynte vi å bygge videre på en av mine drømma, den eg skreiv om i går.
Vi va på gjestestua, så fann vi ut at når vi e 40. DVS, eg e 41 og ho e 40, skal vi finne på nåkka sprell ilag. Då vil vi ha en pause fra di vanlige livan vårres. Kanskje vi e litt lei av di yrkan vi har, kanskje vi treng en pause. Kanskje eventuelle onga e blidd stor, og kanskje har vi tellogmed råd tell å gjøre nåkka bra då.

Anyways, så e plan å kjøpe nåkka. Ett storg bygg, Feeeeeks ett motell en plass. Så ska vi seriøst pusse opp, ordne med mange rom, reisetura, taco-bufeè på torsdaga, ungdommskveld på mandag, En nåkka utbrendt coldplay på fredag, ei gammel britney spears på lørdag og så videre. Skikkeli kvær dag!
Det hadde blidd genialt.

Men no står lærarn min over meg å ska ha meg med på Målselvtunet. Ei marge-demens avdeling. ALEINA.
Ja, eg e aleina på skoln. Fiiiiiiiiint.

GOD HELG

img5757

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg