Livet idag :)

Idag har eg fri fra skoln førr å forberede meg på eksamen som eg har imårra.
Eg fikk Hjerneslag som tema i sykdomslære. E litt lei meg førr det, førdi eg syns det e veldig vanskeli, men eg veit jo at det blir å gå bra bære eg pugge og veit ka eg skal gjøre.

Eg stod opp i 10tia ca, å då hadde ho mamma lagd frokost. Det va så godt å sove lenge!
No e eg aleina heime, å det e nydeli vèr ute! Sku ønske eg bære kunne ligge å sløve i sola. Ska lese litt meir og forberede meg på framføringa. Åsså skal eg lage feskebolla tell middag idag ü

I helga skal eg på ei valgkampsamling ilammi restn av Isødet SU. Gler meg tell å se dem igjen:)
Eg e glad førrat eg har eksamen så tirli imårra (0830), sånn at eg kan forte meg å reise!
Eillers, anna enn det, så gler eg meg tell å jobbe i sommar! Rita ringte faktisk nestn nettopp, så vi har ordna nån ekstravakte.
Sommarn blir flott, Jobb, Kjærest, Valgkamp og sol!
Ha en fin dag og ei fin helg!

sol

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg