Morgenstund har gull i munn

Så sant, så sant!
Eg e Nordreisa no, har akkorat sendt kjærestn min ut av døra og på jobb. Eg trives veldig godt her, det gjør eg! I går så vi på film ilammi Marius og Mette, det va kos! Å filmen va og ganske bra. Hehe!

Eg lure på om det e sånn at bloggera ikkje søv om nettern? FÅr inntrøkk av at de storbloggeran som har 139 innlegg kvær dag set oppe heile natta og blogge utover mårran. Eg skakkje bli sånn. Dettan e et engangstilfelle. Hehe!
Anyways, så har eg det veldi bra! Å eg håpe at mine trofaste læsera har det minst likebra – og bedre!
Eg kom i Nordreisa, vi har ornda oss ei knaill leiligheit, eg har eg knaillbra sommarjobb, fin familie, fine vænna og fin kjærest.
Ekkje mykkje å klage på her i gårn!

Eg gler meg tell Risøya og Sosialistisk Sommarleir! Blir knaillbra!! Driiitmange påmeldte, trur vi snakke ny rekord, både på nasjonal basis og i fylket. DEt kommer tell å bli så lærerrikt og spennanes, blir bære den brae Kickoffen tell Valgkampen!

Ha en fiiin dag!

wtff

Gå å legg dåkker, mårrafugla! B-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg