Tirsdag e over, og alvoret bynne.

Vi har hadd siste korte skoledag idag, og det e no alvoret bynne. Det har gådd veldig fint idag, vi har hadd naturfag og studieteknikk-øving. Førdetom eg har måtta jobba hardt førr å holde øyan mine åpen, så har det gådd veldig fint!
Eg og Øivind har hadd feskekaka tell middag idag. Det va kjempegodt! Med potet, gulrøtter og brunsaus, vel og merke.
Imårra skal vi ha tomatsuppa. Ikkje akkorat det ideelle, det der med suppa, men det e enkelt, godt og billig! Man må ha sånne middag og.
Dagen idag har gådd som e svosj! No vente eg bære på at han skal bli ferdi i dusjn, sånn at vi kan fare på butikken og handle nødvendige ting. I går laga vi bolla tell kveldsmat. Det gikk veldig bra, førrdetom det blei nån mørke bolla. Eg likte dem veldig godt. Eg like dettan livet veldig godt.

Åsså kom eg inn på Sosiologi og Sosialantropologi idag! 😀

Eg vil bære benytte dennan muliheita tell å førrtælle dåkker at eg har vært førrelska i ho Kristin Halvorsen sia ho lovde meg gratis skolemateriell og frukt på skoln!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg