Ny telefon, nytt liv

Telefon min fungere endel dårlig akkorat no. Den skriv meldinge av seg sjøll, trøkke på knappa av seg sjøll, kjæm med blackout i eningen og e skikkeli strømsuganes førdi lyset (av en eller anna grunn) finn ut at det ikkje skal slutte å lyse.
Eg har hadd telefon i over ett år, og e førrnøyd med det.
Men no skal det bli andre bolla i ovn, eg skal næmmelig få dennan, utrulig brae fine Noki 5800 Xpressmusic touchscreen! Eg har jo sedd at politikeran har touchscreen, så eg må jo bære ha det… Neida, men det e jo artig. Eg lure no på korsn det blir med fingran mine, men eg veit jo at det bære e en vanesak.

nokia5800xpressmusic

Satse på å få den 14 september, eller nåkka sånt. Det blir godt med ei førrandring, pluss at eg kan ta det som en gave tell meg sjøll førdi vi har vunne valget, eller en trøstegave vess vi har tapt. Satse på at det blir det første eg sa, førr etter den innsatsn vi har gjort i valgkampen, så syns eg vi førrtjæne å vinne!
Rødgrønt flertall<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg