4 daga igjen!

No e det 4 daga igjen tell det viktigste og mest spennanese valget avgjøres. Korsn regjering skal det bli?
Eg e kjæmpespent!
Blir det KRF, H og V? Blir det AP og SP? Blir det AP, SV og SP eller blir det FRP?
Eg syns det e så spennanes, at eg drømme om valget kvær natt!
Inatt drømte eg at eg møtte ho Siv Jensen og han Per Sandberg på Europris. Åsså prøvde ho Siv seg på meg (Type valgsmisk), og då viste eg ho SV tskjorta mi og førrtælte ho at eg va Kristin Halvorsen si pia.
Eg har det der med å drømme om europris.. og Siv Jensen.

Ellers, så e livet fint. Eg og Øi va på besøk hos svigers i går, åsså hadde vi sein middag. Idag va eg så trøtt når eg våkna, at eg fikk Øivind tell å love meg middag (grøt med kanel og sokker) kl 4, så middagskvil. Eg gler meg tell det.
Akkorat no har vi naturfag. E det nåkka eg like med Nordreisa VGS, så e det at vi ikkje bynne før halv 9 kvær mårra. Det e skikkeli stor overgang fra å stå opp halv 6, pendle tell bardufoss og bynne 8. Tell no å stå opp kl 7, og gå tell skoln litt før 8. I LOVE IT

Eg ska blogge om resultatan på skolevalgan litt seinar, akkorat no kan eg bære sei at eg e FØRRNØYD!!

Ha en fiiiin dag

cimg0341

3 kommentarer
    1. Hei mi vakre,
      godt at du søv godt og drømme rare drømma, nærmast som mareritt å regne nåkka av det du drømme,tjihi
      eg e så gla for at du trives i Ræisa og at du har det bra,savne deg jo litt her då:-)
      trur mobilan kom i dag, skal hente dæm i mårra,så kan vi snakkes ila helga,lulu og hæls kokka di:-)
      Mams

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg