3 daga tell valget!

Eg e så spent. Eg tenke på det heile tia. Heile tiiia!
Eg tenke på Kristin Halvorsen kvær dag. Fra eg står opp tell eg legg meg. Og spesielt idag! Førr det her e sekkert den mest stressanese helga stortingspolitikeran har.

Imårra skal eg og Øivind på stand. Eg gler meg tell det! E så koseli å påvirke andre folk. Åsså e det artig å snakke. Det e så mange førrskjellige reaksjona ute å går! Eg kunne skrevve ei bok om alt folk sei om politikk.
En dag skal eg skrive ei bok om alle valgløftan som e ute å går på skoledebattan. F.eks den der ho Venstre-jenta sa når vi va på Senja; "Det første venstre i regjering skal gjøre e å legge ned pelsfarman i Norge". Det va ganske stært. Eg følte at eg tok ho skikkeli på det, men eg trur ho hadde litt meir troverdigheit enn meg på den saken førdi SV har vært i regjering og ikkje avvikla pelsfarman. Men eg trur ikkje den saken der e så svart-kvitt som ho sei. Eg e jo SEFF imot pelsproduksjon, det trur eg de fleste eg kjenne kan skrive under på.

Ellers så kan eg bære sei at dettan valget e kjæmpespennanes. Trur førstegansvelgeran har mykkje å sei i år, det dem stemme kan avgjøre en heil masse!

3 daga igjen tell seier? Eg trur vi sei det sånn! Håpe stemmen min har mykkje å sei på resultatan ;p Tihi!
Godt valg!:D

Førresten, så e det privat valgvake hos oss på mandagen! Gode vænna, diskusjona, engasjerte folk! Supert!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg