Kjære Mamma

Sia eg førr tia e uten mobil, og vente på den eg skal få, så må eg kommunisere med ho Mamma her, førrdi eg veit at ho e på bloggen min titt og ofte. Å eg syns ho førrtjæne å høre korsn dattra hennes har det når vi e så langt i fra kværandre.

Hei Mamma. Eg har det fint, men savne deg mykkje!
Valget e over, og eg e førrnøyd. Litt lei meg førrdi ho Lena ikkje kom på tinget, men eg e førrnøyd med at FRP ikkje kom tell makta. I hovedsak, så e det det viktigste, førr då slepp eg jo å rømme landet eller storme regjeringa B-)
I går hadde vi valgvake, det har du vel fådd med deg. Det va mange folk her, og vi kosa oss 🙂 Spiste SV-muffins, hadde ballonga og hadde det artig! Va så spennanes med valget!
Men no e valget over, så no har eg bynt å tenke framover. Idag bynte eg på Reisa Treningssenter, og hadde min første time der lamme ho Stine, ho i klassn som eg like så godt!
Imårra skal vi være der maaaange tima, det blir kjæmpegodt!

Ikveld har eg og Øivind vært på Jazzkonsert (ja, eg veit!). Men det va koselig. Øivind sei at det bandet som va der e kjent, og eg stole jo på han B-) Han sa at han hadde fådd CDn demmes i julegave hos han Roy, og det e sekkert sant! Hels han Roy å sei at vi har vært på konsert med dem. Hot.. et eller anna. Huske ikkje ka dem heite 🙂
Hels han Roy, ja. Eg håpe han òg har det fint. Åsså håpe eg at du har det fint. Eg har det fint.
Skoln e bra, men det e veldig tungt. Det e harde, lange daga med masse tungt stoff. Men eg kjæm godt overens med de fleste læreran, eller.. Joda. De fleste 😉
Eg digge ho vi har i Sosiologi, har allereia lært heilt sinnsykt mykkje! Eg elske det faget. Lamme historie. Eg ekkje så gla i historie akkorat idag, men eg like det på generell basis. 😉
Vi har prøve i Historie på fredagen, næmmeli. Åsså har vi Naturfagsprøve på Torsdag. (dem spare ikkje på nåkka!), åsså har eg dennan uka hadd innlevering i Sosiologi, i Norsk og i Historie. Det e ikkje verst.

No kom han Øivind å satte seg her, trur han skal høre på platn han kjøpte ikveld hos det bandet. Vi har hadd Torsk tell middag idag, med potet. Det va skikkeli godt! Imårra e eg aleina heime på kveldn, førr Øivind skal på seinvakt. Så då blir det vel nåkka enkelt og sunt på meg, eg tenke wokgrønnsaker eller nåkka sånn som vi har tell overs.
cimg0413

Her e eg sist eg va heime, huske du meg?:p

Klem og puss tell alle mine trofaste!

3 kommentarer
    1. Heia snuppa mi:-)
      Kor fint at du har det godt i Ræisa,eg e så gla for d. Eg vente på at din telefon skal komme sånn at du ikkje går å vansmæktes uten….tjihi. Henta Roy sin på posten idag, så då må jo din være på tur snart. Du e veldig tålmodig og stor jenta som ikkje klage og mase på den. Hadde vi vesst at det tok så lang tid……..:-(

      Herlig med konsert???? Va sekkert Hot Club de Norwege dokker hørte, dæm e jo flink….sei han Roy….og han Øyvind:-)

      I dag skal eg på trening på AKfi,e godt igang igjen og begynte på dansekurs på Aktiv dans på mandag, OG D VA ARTI sånn tøff og stilig dansing som dæm gjør, førr oss gammelkjerringen…hehe åsså va d ikkje så vanskelig. Du e go å fylle dagen dine med vettig innhold du Gregus, eg blir så stolt at…mamma si lille …..
      Åsså savne eg deg og hold på å øve meg på at du ikje bor her førr tia, d e rart men en del av det å være mamma tell ei sånn flott og selvstendig jenta (med en sånn fin kjærest)
      Gler meg masse tell å treffe deg snart,lulu og hæls:-)

    2. TENK at du tok det bildet der æ ligg å søv 🙂
      Og TENK at det einaste du bryr dæ om e at FRP ikk kom til makta…. Herrejeeemeni, æ flire høyt 🙂 Du e så søt, Katrine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg