Finnsnes-helg og fin uka :)

Endeli e uka over, det e så deilig nor det e helg!
Eg hadde skikkeli lite løst å fare på skoln idag, Med tanke på at vi bære hadde 2 tima, så va det heim. Men eg e gla eg kom meg opp. Ikkje at eg har et problem, men eg bynne å bli litt grettn om mårran, det innrømme eg :p
Uansett, så kom eg på skoln, hadde 2 tima historie, og no e eg heime. Har akkorat dusja, pakka og tenkte å ta helgevasken før eg fer heim! Gler meg skikkeli tell å komme heim tell Finnsnes, savne den plassn så indeli!
I helga skal eg jobbejobbe og være lamme Freiøyeiøy. Åsså tenkte eg meg en tur tell ho mor og han far, + være lamme Mamma og familien. Eg like det :] Har savna dem skikkeli, og ikkje minst så har eg savna jobben min! Men gode nyheite; Eg har fådd nye vænna, fådd ny jobb, og alt e bra, men ingenting blir det samme!

Uka har vært flott, eg har vært på bli-kjentfest, trænetrænt, vært med kjærestn, vært hos svigerfamilien, vært på skoln og gjort lekse. Ei veldig fin uka, om eg får sei det sjøll! Pluss at eg har fådd brev fra lånekassa, så snart blir det litt i loppekassa. Det e bra, det treng eg.
Åsså har eg offisiellt fådd ett opplegg hos Kjørelærarn, eg gler meg så tell å bli ferdig! E godt å være i gang igjen:)
Ønske alle dåkker ei fiiin helg og alt vell!

cimg0519
Eg og Issa!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg