Vanlige daga og Finnsneshelg tell helga

Fin overskrift, dåkker får med dåkker hovedinnholdet.
Førr tia, så bor eg og han Øivind hos førreldran hannes førdi dem e på ferie og treng nån tell å vanne plantan å ha middag på bordet tell nån av ongan demmes. Eg trives her, huset e så stort og fint, åsså har dem ett lite og, å eg like meg der og. Åsså har dem mange andre interessante ting man kan snoke i, men det skal eg ikkje gjøre. tihi

Idag hadde vi 4 tima norsk. Vanlig på torsdaga, det. Det einaste som holdte meg i live va tanken på at det snart e helg. Åsså fikk eg tida tell å gå med å glede meg tell kvært friminutt mella kvær time. "bære 42 minutt igjen tell friminutt", liksom. Herregud, e det mulig å ha så tørre tima? Eg blir gaaaaal.
Men eg skakkje klage. Eg får jo faktisk GÅ på skole, og eg har et over gjennomstnittlig bra liv, vess man sammenligne med restn av verdn. Ikkje at eg skal gjøre det. Men eg kan tenke meg. Uansett, så bruke de her 4 norsk timan å gå ganske fort, førrdi det e på sluttn av dagen, og fordi eg jevnt over e ganske skolemotivert. Men idag va vesst ett unntak. Å eg veit ikkje ka som gjor det. Va det kanskje førrdi vi hadde 4 tima med PRATING om ett einaste dikt? Eg trur det. det tok så ufattelig lang tid å snakke om di greiern der.
Åsså har vi jo de 4 tima norsk vi har på onsdaga og, og dem går og latterlig sakte. BAH

Anyways. Eg skakkje klage meira.
No sett eg og han Fredrik, brorn tell Øi, og gjør lekse og geime på Facern. Det e liksom om å gjøre å ha best score på alle de artige spællan, åsså når vi tar pause, så e det leksegjøring. Eg har historielekse tell imårra, det e heldigvis det einaste faget eg har imårra. Det e så deilig med fredaga. Eg elske fredaga.
Å helga blir bra, sei du? Ja-aaaaaaaaa.
Eg skal på dameaften på friskhuset med ho Freia, åsså skal vi vesst ut en tur eller nåkka med DK. Eg veitkkje om eg e in the mood, e enda ikkje kommen meg etter sist gång eg va ute. Off
Men no e eg 18. Eg e jo det.
Åsså e det jo bursdagen tell ho Mamma og han Roy på lørdag. Det blir kos. Eg gler meg kjæmpemasse. Åsså feire ho Caroline bursdag og samme kveldn, det va jo litt domt. Men eg har tenkt å dræge kjærestn min med dit på kveldn vess vi finn ut det. Vi får se.

historie3
Tørt, sa du? Jaaaaa-aaaaaaaaaaaaaaaa, alt e så tørt på Nordreisa Videregående

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg