Endelig helg, fin uka og fint liv

"Heia Bloggen!"
Idag e det fredag, og det betyr kun en ting; At det e friheit, sove lenge og laaaangt borte ifra tørre lærera (førrutnom at klasseførrstandarn min bor rett her i gata mi)…….
Anyways, så e det ei ny helg, nye muligheite. Idag va eg ferdig på skoln i 12tida, etter 2 tima historie og 2 tima gym. HÆRLI
Åsså hadde eg kjøretime, åsså va det heim å ta helgevasken! Blei enig med Øi om at eg skulle ta stua, kjøkken og bad,  mot at han tok soveromman (med alle edderkoppan i taket, golve, hjørnan, overalt…..). Deilig å legge seg på et reint rom:) Det like eg!

Ellers, anna enn det, så e det jo selvfølgelig loppemarked i Nordreisa i helga. Det har  vært skikkeli mange loppemarked dennan høstn, eg har fådd totalt sjokk! Å dennan helga e det ikkje mindre enn 3 arrangerte loppemarked; En på Storslett, en i Sørkjosen og en på Sonjatun. Herregud, ka eg skal sei?
Idag va eg og Øi og hjalp tell på loppemarkede som skal være på samfunnshuset, førr korpset. Eg har øyan mine oppe førr en KNAILLgrønn jakke, og eg SKAL være først der imårra førdi eg skal ha den jakken. Gler meg skikkeli, den va så SJUKT kul. Dem hadde en i knaillblå og, men den va desverre førr litn. TRIST
Dessutn va det nån knaillkule gyngestola der, som eg bære MÅ ha. Dem skal det være auksjon på, så det spørst om en fattig student som meg blir å få dem. tvile, men eg gler meg allikavæll. Førr jakken, den skal eg ha.
Dessutn ville Øi ikkje at eg skulle ha gyngestolan, men han kan sei ka han vil; førr de gyngestolan e så forut sin tid, å eg skal SÅ pusse dem opp og fikse dem så kul at han skulle ønske han kjøpte dem sjøll. Tihi

Imårra skal vi ha middagsgjesta; Kjerstine, Tor Håkon, Isabell og Halvor. Eg gler meg, det blir så koselig!
Åsså e det vel…Ja, mamma. Følg med. Jazzkonsert i kjellarn på BIOS. Kan det bli bedre? Trukkje det, du;)
Det blir kos!

God helg, bloggen<3 PUSSPUSS (fjortis)
19102009061

Den rødgrønne stoln min som eg har i klasserommet. Kan det bli bedre?

2 kommentarer
    1. Heia,eg har løst å komme på loppemarked!!!!!!!!! Åsså savne eg de`d mi vakre og glede meg over at du har d fint ilag med fine kjæresten din og vænnan dine i Ræisa;lulu snakkes ila helga,natta

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg