Svineinfluænsa-GALSKAPEN

No skal eg faktisk blogge om nåkka eg bi skikkeli opprørt av. Svineinfluensaen. Den som alle snakke om. Den som alle e redd førr, men som fåtall e spesiell nok tell å få.
Det e no greit at man tar forhåndsregla, sjøll e eg veldig gla førr desinfiseringsstasjona overalt og førrat folk vaske seg meir på hendern no enn før. Men hallo, en plass går grensa!

influensa

Det e fleire folk som dør av vanlig influensa i Norge idag, enn av svineinfluensaen. Det burde jo sei folk nåkka.
Det e ikkje vits å være hysterisk i det heile tatt. Folk dør uansett. Det e så trist når det e nån nærme som dør, og eg førrstår at folk blir redd når influensaen e oppå dem. Men det e så få. Det e fleire som dør av AIDS kvær dag, og det e det vi burde fokusere på. Alle de pengan som e brukt på tamiflu(den domme svineinfluensa-vaksinaen med gift i) burde ha bidd brukt tell å finne ut meir om HIV og faktisk ordna en ordentlig medisin mot f.eks kreft.
Det e så mange fleire som dør av Kreft og Aids, at det e det vi burde bry oss om. Ikkje om ei dom influensa som egentlig bære e SYT og ikkje minst så e det jo så sykt oppblåst i media. Det e nestn flaut.
Tenk korr mange som dør av kreft i dag. I denna uka, i denna månedn og i dettan året. KOFØRR BRYR VI OSS MEIR OM EI DOM INFLUENSA ENN OM DET? Koførr kan vi ikkje se realitetn i øyan og faktisk tenke på det som e viktig i dag, ikkje om sånne teit influensatull.

Å koførr skal man ta den vaksinaen egentlig? Ka skjer med det? Ka e vits med det, det e mest farlig enn det gjør godt.

Skjerp dåkker, folkens. Eg blir så flau av å se korr lettlurt vi e..

6 kommentarer
    1. HVA MED KLAMYDIA DA, SV!!!! Det tør du ikke nevne! Er du kanskje redd for det eller. SVAR MEG SV!!!!!!!!!!

    2. HVA MED KLAMYDIA DA, SV!!!! Det tør du ikke nevne! Er du kanskje redd for det eller. SVAR MEG SV!!!!!!!!!!

    3. HVA MED KLAMYDIA DA, SV!!!! Det tør du ikke nevne!! Er du redd for det eller?!?!?! SVAR MEG SV!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg