Tidenes årsmøte og grunnskoleringskonferanse i Nord-Troms

Idag har vi hadd komiteemøte igjen. Eg, Kjerstine og Stine kjøre bære på førr fullt og har fådd mykkje gjort:)
Gler oss tell Konferansn og årsmøte, og håpe at så mange som mulig kommer.
Vi har ordna underholdning, innledera, brae tema, bra plass å være, god mat, gode folk og kjæmpe masse anna! Åsså skal vi ha aksjon mot nedleggelsa av diverse videregående skola og sånn. Eg gler meg, det kommer tell å bli SUKSESS!

Eg syns det e så bra å engasjere seg, og vise at man førrstår og ikkje minst at man bryr seg om samfunnet. Eg blir så rørt og stolt av alle de flinke ungdomman rundt om i Norge som e klok nok tell å førrstå korr viktig det e å legge press på samfunnet. Eg like politikk, og eg like SV.
Eg gler meg sinnsykt tell konferansn og årsmøte, det blir så bra. E så mange geniale folk med i SU med så god fantasi og godt engasjement.

susommarleir
Korsn går det ann å ikkje digge dem?

Har du løst å lære meir om SU og SV sin politikk? Har du løst å møte mange knaillbrae folk?
Har du løst å være med på årets begivenheit, så må du førr alle del bære melde deg på!
[email protected] eller [email protected] førr meir info ;D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg