EG SKAL TEL PALESTINA!

Eg e så utrlig glad no! Tenk at eg e så heldig!
Vi reise allereia den 19.November. Det har enda ikkje gådd heilt opp førr meg!

Det heile bynte med at nån anbefalte meg å søke tell SU sett internasjonale utvalg førrdi dem hadde utløyst nåkka om en Palestina-Tur i November. Å eg gikk å grubla på det dritlenge (skjønne ikkje ka det va  å gruble førr), og tenkte at eg måtte jo bære søke. Førr vess eg ikkje hadde søkt, så hadde eg kanskje gådd glipp av en av de mest utruliaste turan i historia! Værtfall førr meg, hittell.
SÅ eg måtte jo bære søke. Tanken va liksom at "aldri om eg kommer tell å være så heldig" og "det e jo driiiitmange som har søkt". Men så ringte dem idag mårrest og sa at eg va en av de 2 heldige som får reise tell Palestina den 19!

EG E SÅ GLAD! Går det an? Klyp meg i armen og sjekk om eg drømme, førr dettan e særiøst heilt utruli! Førr en følelse!
Førr en opplevelse!!

1 kommentar
    1. Må bare gratulere igjen;D:D:D
      Haha, va kos at du ringte meg å fortalte det i mårrest! ….For det om eg søv, og fikk litt panikk sia det hørtes ut som du hylskreik 😛
      Muss muss <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg