Knaillbra grunnskoleringskonferanse og årsmøte!

Hei! No e eg tellbake fra grunnskoleringskonferansn vi hadde i Nordreisa, samt Fylkesårsmøte i Troms SU.
Det e med tungt hjerte eg sei at eg offisiellt e ferdig å være fylkesleder etter godt over en periode.
Men eg e kjempeinspirert! Det ligg jo an tell at eg blir regional landsstyrerepresentant no, så det e jo bære bra 🙂
Førr meg så va det naturlig å je pinn videre, og eg e kjæmpegla førrat det gikk som det gikk.

Eg har hadd ei kjæmpefin helg! Nordreisa SU har stådd på og vi har fådd tell kjæmpemasse. Snakk om å kicke, liksom. Vi har hadd det lokallaget i ca 2 mnd, og det e så kjæmpebrae folk at eg blir kjæmpekjæmpe stolt!
Det e så viktig å ta vare på lokallagan vi har, og ikkje minst å skolere de medlemman vi har som e interessert i det.
Det har vært ei veldig bra helg. Eg har fådd gjort kjæmpemasse og blidd kjent med masse nye folk. Eg e så gla førrat vi e i vekst, og eg e stolt over det vi har fådd tell den siste periodn.
Vi har fokusert på å bygge folk innad i organisasjon og vi e knaillgod på å følge opp de vi har fådd. Eg e såååå stolt!

Det nye fylkesstyre ser sånn her ut:
Leder: Marte Gravem Isaksen
1.Nestleder: Markus Igeland
2.Nestleder: Sondre Sollid
Fylkessekretær og landsstyrerepresentant: Elise Hammari
Styremedlem: Stine-Andrea Hasselberg
Styremedlem: Kjerstine Solheim
Styremedlem: Andreas Lind-Johansen
Styremedlem: Åpen

Vi har latt ett verv stå åpen til konferansen som blir å være i Tromsø på nyåret. Grunnen til det er at vi trenger noen i Midt-Troms eller Tromsø som er kompetente og engasjerte nok til dette. Per idag var det ingen som hadde anledning til det, og vi vil ikke bare fylle opp plassene med hvem som helst.
Jeg er kjempefornøyd! Fikk tilogmed en gave fra de som satt i fylkesstyre med meg og fadderen min:) Et kjempefint hjertesmykke pga av det store hjertet jeg har.

INNSÅ akkorat at eg har skrevve på søring en del av dettan innlegget. Herregud. grunn tell det e at eg har sotte å skrevve referat av årsmøte, og då må man jo være bokmål og alt sånn, så eg regne med at eg bære va i den verdn enda. Flaut:p

Eg e stolt av Troms SU og ikkje minst av Nordreisa SU. Dåkker va så flink!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg