Reisefeber!

No e eg kommen heim fra skoln og skal snart på min meiningsfulle jobb med funksjonshemmede. Etter det skal eg på korps, der eg spelle triangel. Eg har bynt å pakke, e nestn ferdig, faktisk. Kjæm ikkje over at eg faktisk reise imårra!
Det klaffa ganske greit med reiseruta mi. Eg har jo bære 4 tima på onsdaga, så eg rekk akkorat å ha 4 tima Norsk før eg må ta bussn tell Vollan der eg skal møte ho Mamma og kanskje ho Tante:)
Så skal ho/dem kjøre meg tell Tromsø, åsså tar eg fly tell Oslo på kveldn. Så skal eg fare tell Praha på torsdagsmårra og være der heile dagen før vi fer tell Palestina på kveldn. Litt genialt med en heil dag i Praha etterfølgt av ei heil uka i Palestina!

Eg gler meg kjæmpemasse og e klar førr å lære mykkje! Det e jo det som e meininga med turn, å lære meir om Midtøsten-konfliktn og se forholdan på nært hold. E forberedt på mange sterke inntrøkk og triste ting, men sånt kan man aldri være forberedt nok på. Man må jo bære oppleve det førr å førrstå.
Eg har reisefeber, gler meg tell å se Mammaen min igjen, gler meg tell å reise og gler meg tell å møte de andre eg skal reise med.
Åsså gler eg meg tell ei helg i Oslo hos Daddaen min, mainn hennes og ongan hennes. Det e verkeli nåkka å se fram tell! Åsså gler eg meg tell jul, men det kan eg jo heller blogge om nor eg kjæm heim 🙂 Tihi!

Det e mange som spør meg om eg gruve meg tell turn. Eg har tenkt heile veien at det kommer tell å gå bra med meg, og eg e ikkje redd førr ka som KAN skje, førr det går ikkje an å tenke sånn. Man må bære ta en ting av gången, det må man bære tenke heile livet egentlig. Førr ting kan skje heile tia, og man blir jo bære gal vess man skal gå rundt å være redd førr sånt.

No ligg eg å høre på Spice Girls og mimre om gamledaga. Ønsk meg go tur, så love eg å komme stærkt tellbake og bære blogge mykkje meir når eg kjæm heim 😀
K

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg