Harde fakta fra Palestina

No e eg kommen trygt hjæm fra Palestina, eg skal bloggeblogge om det masse! Men ikkje idag, idag e eg ganske slitn etter en lang dag.
Ikkje førr å skremme dåkker, men dennan filmen må dåkker se. Den e fra demonstrasjon vi va med på forrige fredag. Men det gikk bra.
2 stk blei skutt av Israelske soldata, men med meg gikk det bra. 🙂 Eg glede meg tell å bynne å jobbe med Midtøstenkonflikten, eg har lært meg mykkje. Å eg veit ka eg skal gjøre med dettan.
Imårra blir det et meir koselig innlegg, eg love. Både om jul og om Palestina.

Vi e bra heldig vi, som har fine fengsel, får gå på skole gratis, får penga fra lånekassa, får gratis skolebøker og får helsetjenesta uten å måtte pantsette huset førr å kunne ta en operasjon.
Ta vare på det livet du har, det e ikkje en selvfølge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg