Boikott svineinfluensavaksina!

Åh, det e så flaut.
Skoln min e like hypokonder som restn av Norges media. Det e så flaut.
Idag e det vaksineringsdag på skoln min. Så klokka 1730 har klassn min vaksinering, og heile skoln restn av dagen. Eg skjønne det ikkje. Eg e så kristisk tell heile den vaksineringa, og eg syns det e så LATTERLI at dem ska bynne å blande skoln inn i det her. Svineinfluensa e så OPPSKRYTT, og dem som har hadd det sei at det va akkorat som ei vanlig innfluensa. Lite vits å sprøyte seg med nåkka teite middla når det nestn e over.

Eg skjønne ikkje at dem bynne å prakke på oss det her. Eg har starta en kampanje som går sånn her: "BOIKOTT SVINEINFLUENSAVAKSINA". Ikkje vits å få panikk førr en pandemi som så og sei e over. Eg fatte ikkje korr lættlurt det går ann.

"Kontaktlærerne skal følge klassene sine, evt bytte med en av faglærerne (som følger klassen) hvis det krasjer med undervisning.

Øvrig personell, inkludert drift- og adm-ansatte fordeler seg etter beste evne.

Alle skal sitte i ro i 20 min etter vaksinasjonen!

Alle bør vaksinere seg for å hindre unødig smittespredning."

Ingen skal tvinge i meg ei så unødvendig sprøyta som det der..

Det e åsså starta en folkeaksjon mot svineinfluensavaksina, anbefale alle tell å stekke innom! http://www.vaksineaksjon.no/?gclid=CLOitpbiuZ4CFUE-3godN0xw0A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg