Kos med skole!


Eg e som kjent bynt på skoln igjen. Å vi bynte med PANGstart! Det glede meg at eg e så flink å komme meg opp om mårran, og de 2 siste dagan har eg stådd opp såppass tirli at eg har rokke å sminka meg og ordna meg tell en fin dag på skoln. E så godt å være på skoln når man har det godt med seg sjøll. Det har MYKKJE å sei på motivasjon.
Livet e førresten veldig fint akkorat no. Skoln går bære bedre og bedre og eg kose meg. E så godt å førr en gångs skyld glede meg tell å komme på skoln å få nåkka gjort. Trur det har mykkje å gjøre med at jo fleire skoledaga eg har, jo færre blir det igjen.
Å meir motivert blir man jo når man veit at det e så mange fridaga de neste månedan framover. Det jer meg mykkje 🙂
No har vi akkorat hadd 2 tima naturfag, og det e jo alltid koseli! 2 tima matte coming up, å det e deilig å tenke på at når de 2 e ferdig, så har vi bære 1 time matte igjen dennan uka. Førr når man tenke sånn, så går plutselig uka veldig fort.
Syns skoledagen i går gikk overraskanes fort unna, plutselig satt vi der i siste time og bynte å pakke sakern vårres.
Deili!

Idag skal eg på jobb på tirsdagsklubben, det e så triveli 🙂 Å imårra har eg første offisielle dag med ho nye jenta eg skal være lamme. Eg ser fram tell det :]
Åsså e eg jo snart ferdig med lappen! Men det skal vi ikkje snakke meir om før eg offisiellt rope ut "Eg har den". Målet e å holde oppkjøringsdatoen hemmeli tell eg e ferdig, så blir det mindre mas om den deln. Tihi!
I går va eg på svømming, det va så koseli! Satse på at det blir svømming på imårra og, eller i det minste på torsdag. Eller begge dagan!
Etter tirsdagsklubben ikveld e det korpsøving. Trives med det! Pling-Pling!

Har førresten med meg 4 skive med mat idag, sia eg ikkje rekk middag. 2 med kvitost, ei med kræmost (va ikkje nåkka godt med brødskiva og kremost, vess dåkker lurte) og ei med nugatticrisp + ei gullerot og en pakke rosiner. Like det nye nyttårsførsette tell meg og Stine, føle meg så flink når eg står om mårran og smør matpakke 🙂
Førresten, Stine e ikkje nåkka flink. 2 dagen på rad ho kjøpe mat i kantina! Trasi:p

1 kommentar
    1. Flinke pia mi,vesst du fortsette med de goe vanan dine så skal dy få premie hos Mams når året e slutt,savne deg og gler meg tell å musse deg snart,
      Mamma di

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg