Nordlyset e særiøst det finaste som finns!

Å med det, ska eg starte et innlegg som skal være koselig, fint og humoristisk.
Føle meg litt som Erlend Loe, han eg har på særemne. Han skreiv på en måte på samme måte som eg gjør nån gånga, like å tru at det e fra meg han har det 🙂 Men forskjelln fra meg og han e jo stor. Han e jo mann, forfattar, rik, har fin bil og skriv masse. Eg bære skriv litt innimellom når det føles bra. Og ikkje minst, så skriv han om litt meir dype ting enn meg.

Uansett. No sett eg heime lamme kjærestn min. Vårres måte å ha en kosekveld foregår ca sånn her: Øivind sett med spisebordet og game, eg sett med stuebordet og spelle bubble spinner og blogge. Så kose vi oss. Med grønnsaker og dip og kalorifri brus. Trives sånn!
Tenke at eg snart skal legge meg, dennan uka har vært så sjukt lang.
Idag va vi på korpsøving i 3 tima. 3 tima!! Det positive med dagens korpsøving va at vi hadde fådd ett nytt triangel. Så no har vi et stort og ett lite. Eg e kjæmpekjæmpegla førr det! 😀 Dagens gla-nyheit.
Dagens anti-gla nyheit e som følger: Tell mandag (ja, du leste rett. om 3 daga) skal vi være ferdig med alle bøkern på særemne. Vi skal skrive referat og analysere alle bøkern og sende dem tell norsk lærarn min.
Eg e doomed. Greit nok at eg har lest ferdig alle 4 bøkern, men å skrive referat OG analysere? Eg veit ka eg ska gjøre dennan helga. Eg skal øve på triangelet åsså skal eg skrive på norsken. Eg SKAL få god karakter på særemne, uansett. Det e eg overbevisst over.

Førresten, så e nordlyset verdens finaste ting å se på himmeln. Det e egentlig det finaste som fint i verden, trur eg. Eg kunne logge i snyen i timesvis å bære sedd på det fine lyset danse rundt på himmeln. Å når eg ser på nordlyset, så e eg så gla. Eg kjenne ikkje kulda i rompa eller vindn som blås igjønnom meg. Eg føle ikkje tissetvangen eg har hadd sia før korps og eg tenke ikkje en einaste tanke på ka eg burde-burde gjøre heime i huset. Når eg ser på nordlyset tenke eg bære på korr utruli heldig vi e, og korr utruli fin naturens vidunderverk e.
God helg alle sammen! Se etter nordlys på klar stjernehimmel, anbefales førr deg som vil slappe av. Deilig 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg