Hektisk, men rolig helg :]

Eg våkna opp i mårrest, ganske så stiv og støl etter gymtimen i går. Førr et hardkjør! Men det va verd det.
No sett eg å ser litt på tv, samtidig som eg tenke på særemne. E heldigvis ferdig med bøkern, så eg har ikkje det samme dilemmaet som mange i klassn som sei at dem har 500sie å læse i løpet av helga. Eg har bære å skrive referatan og sammenligne bøkern. Det skal nok gå bra, førrdetom eg veit at det kan ta TID.

Eg hold på å vaske klea, så eg vente nestn bære på at siste maskin skal bli ferdig. E så godt med helg, førdi då får man verkelig tid tell det man e nødt å gjøre. Skal rydde litt og vaske litt rundt her, det må man jo bære gjøre. Øivind e på jobb, så skal han på rigging åsså skal han på konsert ikveld. Eg står over konsertn, e nok ikkje heilt min stil. Førrdetom eg ikkje kan vette, sia eg ikkje en gång blir å være der. Men eg prøve å spare penga + at eg veit at eg har mykkje å gjøre med skolearbeid. Regne med at kveldn min blir å gå ut på det. Litt kjipt å være 18 år og sette heime med lekse en lørdagskveld, men det e nok et klokt valg. Å de kloke valgan skal eg bli flinkar å ta 🙂

Neste helg blir det Oslotur, og det glede eg meg masse tell. Skal bli godt å bære reise nedover førr å få et lite avbrekk. Og ikkje minst, så blir det ei læringsrik og sosial helg 🙂 Trives med det!

Skal ordne middag tell Øivind idag, han hadde kjøpt nåkka slags ferdig-mat greier. Ska se ka eg må gjøre med det, men det va no nåkka posegreier. Stakkars Øivind, å bo ilammi en vegetarianer e sekkert ikkje bestandig like lett. Men egentlig, så e det jo ikkje synd i han, førdi det e jo et valg eg har tadd førr lenge sia, og han veste nok ka han gikk tell B-)

Ønske alle sammen en fin lørdag, nyt helgas stillheit <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg