Nok en gång e det de svakaste som blir ramma

Eg håpe så at lillegutten har det bra. Tenke mykkje på han og alle de andre på Haiti no førr tida.
Dettan e fadderungen vårres på Haiti, Clifford. Lille Cliffen..
E det ikkje typisk at det e dem som allereia har det verst, som blir ramma av det aller verste?
– Jo, det e det. Det e de svakaste som blir tadd først, dem som ikkje har ressursa tell å bygge landet opp igjen.
Å det syns eg e heilt førrferdelig.
Hadde Norge blidd ramma av tsunami, så hadde åsså det vært heilt førrferdelig. Men vi hadde no i det minste hadd råd og ressursa tell å bygge oss opp igjen. Det har ikkje dem. Dem har jo ikkje sykehus engång!

Norge har sendt 40 milliona tell landet førr å hjelpe dem. + at veldig mange har reist ned førr å hjelpe.
Eg tenke sånn at det ikkje e pengan, det e folkan dem treng. Dem treng byggera, snekkera, rørleggera, sykepleiera, læga, helsefagarbeidera og frivillige. Dem treng folk som kan hjelpe dem å bygge landet sett opp igjen!

Eg tenke så mykje på han Clifford, og vente masse på å få tellbakemelding på korsn det går med han. Håpe at han har det bra! Krysse fingran førr han, familien hannes og alle andre som e blidd ramma av katastrofen der nede.

2 kommentarer
    1. Hei 😀 jeg har et spørsmål i siste innlegg på bloggen min, kunne du vært så snill og kommentert i kommentar feltet, da ville jeg blitt superglad 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg