Vellykka dag!

Mildt sagt!
Eg e storførrnøyd med karaktern eg fikk på særemne, kunne ikkje bedd om nåkka bedre! Eg e i tilleg kjæmpekjæmpe gla førr karaktern eg fikk i sosiologien (på tross av at eg ikkje hadde gjort nåkka). Trist å sei at eg ikkje førrtjente det, sia eg søkte på google 3 minutt før eg hadde framlegget. Anyways, så va det bra! Trur de fleste lærera førrstår ka man prioritere når man e under så sterkt pedagogisk press.

Etter skoln dro eg hjem tell førreldran tel Øi, der trives eg 🙂 Så va det middagskvil, så va det svømming med snillepien! Det va koselig. Eg like svømmeøkten, førr det gjør at eg føle meg bra! Eg føle meg rein åsså føle eg at eg kose meg! Det e godt førr kroppen å koble av litt å bære svømme.

Ellers i livet, så e det ikkje så masse å førrtelle. Kanskje eg skal bli flinkar å blogge no som eg e ferdiig med særemne og alt. Det e så deilig. Klare ikkje å uttrøkke korr gla eg e førrat eg e ferdig. DEILIG

Legg med et gammelt bilde av meg bære førr å uttrykke korr vellykka eg e!
Edit: Har veldig god sjølltillit idag, ikkje prøv å grus meg 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg