Hun var en liten kvinne jeg ikke kjente særlig godt

E titteln på ei fin bok eg lånte biblioteket på onsdag. Enda eg så og sei jubla over at eg va ferdig med særemne og aldri meir trengte å lese ei bok, så va det nåkka med dennan boka som gjor meg fascinert. Og sia ett av nyttårsforsettan mine e e "å lese gode bøker og drekke god vin", så måtte eg jo bære slå tell.
Ka det va som egentlig fascinerte meg med dennan boka e eg ikje heilt sekker på. Men foreløbig så trur eg det va tittelen. Bære det at det va ei lita kvinne gjor meg ganske spent. Sånn…. det minte meg om ei lita kvinne som eg ikkje kjente særlig godt. Å eg likte titteln.
Så no når eg e godt inni boka, så kan det være det samme. Bære det å kunne sei tell alle at eg les ei bok som heite "Hun var en liten kvinne jeg ikke kjente særlig godt" e bra nok førr meg. Førr boka e ganske tunglest. Å handle om ei dama som e psykisk syk. Ho har enda ikkje nevnt ho lille kvinna ho ikkje kjenne så særlig, men eg regne med det kommer.

Så idag, på en god søndagsformiddag skal eg læse boka mi, fare på bios å møte nån vænninne, fare på flyplassn å møte Aghsan fra Palestina. Glede meg SYKT tell ho kommer, ska bli så godt å se ho igjen. Åsså skal vi henge litt, så blir det kveld. Førr imårra ligg an tell å bli en lang dag. 🙂

Hold kviledagen hellig!


Ei lita kvinne

3 kommentarer
    1. Heihei:) Morsomt innlegg! Skal fortsette å følge med på bloggen din:) Jeg har forresten et spennende innlegg om teenpop på bloggen min, gå gjerne inn og kommenter!:D

    2. mi vakre,kose meg masse med å lese bloggen din mens eg e på jobb,lulu og savne deg masse:-) hæls de fine goe som du får være hos og som e så heldig å få være ilag med deg.klem og kos fra Mams

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg